הכל התחיל בשנת 1933, כאשר דב פולישוק הקים משק חקלאי בכפר ביל"ו. מאז ועד היום, כבר ארבעה דורות, ממשיכה משפחת פולישוק לגדל תוצרת חקלאית מתוך אהבה לאדמה ולחקלאות המקומית. השוק של פולישוק, שהוקם בשנת 2011, נולד מתוך הרצון להביא את התוצרת שלנו ושל חקלאים מהאזור ישירות אליכם טרייה, עונתית ואיכותית, בדיוק כמו שמגיע מהשדה. אנחנו מאמינים בחקלאות ישראלית, בטריות אמיתית ובקשר הישיר בין החקלאי ללקוח. כשאתם קונים אצלנו, אתם תומכים בחקלאות המקומית ובתוצרת כחול-לבן. תודה שאתם חלק מהדרך שלנו 🌿 השוק של פולישוק | תוצרת חקלאית טרייה 🚜